עקב המצב הביטחוני ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים.  
שנדע רק בשורות טובות.
מדיניות משלוחים / החלפות / החזרות:
*עודכן בתאריך 30.11.22.
 
משלוחים:
1.שליח עד הבית בחינם, בכל רכישה מעל 199 ₪ | מתחת לסכום זה בעלות של 30 ₪.
זמנים: 3 ל-10 ימי עסקים (לא כולל את יום ביצוע ההזמנה,שישי,שבת וחג).
 
2.EPOST - איסוף מחנויות / עמדות לוקרים ברחבי הערים בחינם ברכישה מעל 99 ₪ | מתחת לסכום זה בעלות של 15 ₪.
 
זמנים: 3 ל-6 ימי עסקים (לא כולל את יום ביצוע ההזמנה,שישי, שבת וחג).

*E-POST ביקשו לעדכן על עיכובים אפשריים - לכן זמן המסירה לחלק מן הנקודות הינו עד 10 ימי עסקים. 

*בעקבות עומסים בחלק מנקודות האיסוף, E-POST יכולים להעביר את החבילה לנקודת איסוף קרובה.

 
3.איסוף עצמי מסניף חיפה - חינם בכל סכום רכישה.
 
זמנים:5 ל-7 ימי עסקים (לא כולל את יום ביצוע ההזמנה,שישי, שבת וחג).
 
חשוב:אנחנו עושים את כל המאמצים שההזמנה תגיע כמה שיותר מהר ורוב ההזמנות מגיעות  בטווח הקצר,
הטווח הארוך הוא למקרים חריגים / יישובים שהכניסה היא לא בכל יום.  

 
החלפות:
 
 1. החלפה דרך סניפי הרשת -
ניתן לבצע החלפות בסניף חיפה- יש להגיע עם חשבונית רכישה. 
 
במקרה של החלפת צבע/מידה -ניתן ליצור עמנו קשר לצורך הכנת חבילה על שמך ונשמח לשלוח את החבילה לסניף כאשר ייפתח. 
 
*לא ניתן להפיק זיכוי בסניפי הרשת לרכישות מהאתר. 
 
  
2.החלפה דרך השירות של משלוחים עד הבית-
החלפה ראשונה בעלות של 20 ₪. 
 
מדובר בשליחות כפולה, אנחנו שולחים עם שליח את הפריטים החדשים שתבקשי ובמעמד קבלת המשלוח, 
את מוסרת לשליח את הפריטים שאצלך - יש ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע בליווי כל התהליך. 
 
ניתן לבצע החלפה אחת תחת המדיניות הרשומה, בכל בקשת החלפה נוספת תהיה עלות גבוהה יותר [של 40 ₪].
 
 
*כל ההחלפות תקפות לחודשיים מעת קבלת המשלוח.
**במקרה של החלפת פריטים שנרכשו עם קופון, סכום הפריטים שמוחזר בהחלפה הוא הסכום ששולם בפועל בגין הפריטים (לאחר הנחת הקופון), במידה ומדובר בקופון בלעדי לאתר או שהוא אינו תקף כבר, לא ניתן יהיה להחיל את אותה הנחה שהסתיימה על הפריטים החדשים (למעט מקרים של החלפת מידות לאותו מוצר בדיוק [אותו דגם/גוון] שיהיו כמובן אחד כנגד השני). 

 
החזרות (בעבור החזר כספי):
 
בהתאם לחוק הגנת הצרכן ניתן להחזיר תוך 14 ימים מקבלת המשלוח.
 
*ההחזר הוא בהתאם לחוק הגנת הצרכן וניתן על פריטי הביגוד בלבד.
*ניתן לבצע החזרה אחת בלבד בכל הזמנה תחת המדיניות הזאת.
*בהתאם לחוקי הגנת הצרכן ההחזר הוא בקיזוז של 5% דמי ביטול מערך הפריט/ים שתבקשי להחזיר - כעת אין קיזוז של 5% באופצייה זאת.
  
1.החזרה באמצעות דואר ישראל:
*יש להדביק את מדבקת ההחזרה על גבי מדבקת המשלוח המקורית שעל החבילה.
כלומר שעל החבילה המוחזרת תהיה מדבקה אחת בלבד (מדבקת ההחזרה). 
 
*לתשומת לבך, לא ניתן להתחייב שמדבקת הגוביינא תצורף לחבילה. במידה והמדבקה לא צורפה, ניתן ליצור עמנו קשנו ונעביר לך בשמחה את מדבקת הגוביינא להדפסה.
 
*החבילה צריכה להיות ארוזה היטב ובתוכה החשבונית, בכדי שנוכל לשייך את החבילה אלייך.
 
*לאחר מכן יש לגשת לסניף הדואר הקרוב אליך ולבצע הפקדה של החבילה.
 
*בסניף הדואר ימסרו מספר מעקב המתחיל בספרות RR - איתו ניתן להיות במעקב, 
במידה ותרצי תוכלי לעדכן אותנו במספר דרך המייל בשביל שנהיה במעקב.
 
 
*בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ניתן להפקיד את החבילה עד 14 ימים מקבלת המשלוח, מדובר בימים קלנדריים ולא ימי עסקים.
 
*לא ניתן יהיה לקבל החזר בגין חבילה שהופקדה לאחר 14 ימים מקבלת המשלוח.
 
*ברגע שהחבילה תגיע אלינו ותעבור בקרה על ידי צוות האתר, אנו נשלח מייל המעדכן על קבלת המוצרים ועל זיכוי אמצעי התשלום עמו רכשת. תשומת לבכם כי עיכובים שמקורם בשירותי הדואר עשויים לעכב את קבלת המוצרים אצלינו ואת מועדי הטיפול. 
  
*באופציה זאת אין קיזוז של 5% בשלב זה.
 
2.החזרה באמצעות שליח:
יש ליצור איתנו עמנו קשר בבקשה ואנחנו נקים משלוח איסוף מכל כתובת שתבקשי.
השליח ייצור עמך קשר ויתאם עמך לפני הגעתו, אופציה זאת היא בעלות של 20 ₪ אשר יקוזזו מסכום ההחזר (בעבור המשלוח החוזר).
כמובן שבמקרה הנ״ל אין קיזוז נוסף של 5% דמי ביטול. 
  
*לא ניתן להפקיד החזר בגין פריט / חבילה שלא שבה אלינו
 
3.הפקדה בסניף חיפה: 
ההחזר מבוצע בהתאם למדיניות הביטולים של האתר,  
אך ההחזר לא ניתן בסניף , אנחנו דואגים לכך מרחוק (במסגרת של מספר ימים לאחר ההפקדה)..
 
*באופציה זאת אין קיזוז של 5%.
 
 
***במקרה של רכישה עם קופון/הטבה, לא ניתן לקבל החזר על דמי הקופון,
אלא ההחזר הוא בהתאם למדיניות הביטולים של האתר וחוק הגנת הצרכן מהסכום ששולם בפועל בגין הפריטים המוחזרים. 
 

****לאחר מימוש כרטיס גיפט קארד- באתר או בסניפי הרשת, אין אפשרות לבצע החזר/ביטול/זיכוי על הפריטים שנרכשו עם השובר, אלא החלפה בלבד.

 
בכל שאלה נשמח לסייע, 
ניתן להשאיר פנייה ישירה כאן. 
טלפון: 03-616-9728 (א׳-ה׳ | 11:00-14:30)
וואטסאפ (הודעות בלבד): 052-296-1685
 

 
עקב עומס בתקופת חגי האינטרנט (בלאק פריידי ושופינג אייאל) ייתכנו עיכובים בזמני ההספקה.