
מדיניות החזרות החלפות
בכל שאלה נשמח לסייע, ניתן להשאיר פנייה ישירה כאן.
מייל:info@zsport.co.il.
וואטסאפ (הודעות בלבד): 052-296-1685
משלוחים
אנחנו עושים את כל המאמצים שההזמנה תגיע כמה שיותר מהר ורוב ההזמנות מגיעות בטווח הקצר,הטווח הארוך הוא למקרים חריגים / יישובים שהכניסה היא לא בכל יום.
-
זמנים: 3 ל-10 ימי עסקים (לא כולל את יום ביצוע ההזמנה,שישי,שבת וחג).
-
*E-POST ביקשו לעדכן על עיכובים אפשריים - לכן זמן המסירה לחלק מן הנקודות הינו עד 10 ימי עסקים.
*בעקבות עומסים בחלק מנקודות האיסוף, E-POST יכולים להעביר את החבילה לנקודת איסוף קרובה.
-
זמנים:5 ל-7 ימי עסקים (לא כולל את יום ביצוע ההזמנה,שישי, שבת וחג).
החלפות
-
ניתן לבצע החלפות בסניף חיפה- יש להגיע עם חשבונית רכישה. במקרה של החלפת צבע/מידה -ניתן ליצור עמנו קשר לצורך הכנת חבילה על שמך ונשמח לשלוח את החבילה לסניף כאשר ייפתח.*לא ניתן להפיק זיכוי בסניפי הרשת לרכישות מהאתר.
-
מדובר בשליחות כפולה, אנחנו שולחים עם שליח את הפריטים החדשים שתבקשי ובמעמד קבלת המשלוח, את מוסרת לשליח את הפריטים שאצלך - יש ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע בליווי כל התהליך.
-
-
במקרה של החלפת פריטים שנרכשו עם קופון, סכום הפריטים שמוחזר בהחלפה הוא הסכום ששולם בפועל בגין הפריטים (לאחר הנחת הקופון),במידה ומדובר בקופון בלעדי לאתר או שהוא אינו תקףכבר, לא ניתן יהיה להחיל את אותה הנחה שהסתיימה על הפריטים החדשים (למעט מקרים של החלפת מידות לאותו מוצר בדיוק [אותו דגם/גוון] שיהיו כמובן אחד כנגד השני).
החזרות (בעבור החזר כספי)
בהתאם לחוק הגנת הצרכן ניתן להחזיר תוך 14 ימים מקבלת המשלוח.
ההחזר הוא בהתאם לחוק הגנת הצרכן וניתן על פריטי הביגוד בלבד.*ניתן לבצע החזרה אחת בלבד בכל הזמנה תחת המדיניות הזאת.*הפריט חייב להיות עם הטיקט והתווית הפנימית, במידה והוסרו לא ניתן יהיה לקבל החזר.*בהתאם לחוקי הגנת הצרכן ההחזר הוא בקיזוז של 5% דמי ביטול מערך הפריט/ים שתבקשי להחזיר - כעת אין קיזוז של 5% באופצייה זאת.
-
יש להדביק את מדבקת ההחזרה על גבי מדבקת המשלוח המקורית שעל החבילה.כלומר שעל החבילה המוחזרת תהיה מדבקה אחת בלבד (מדבקת ההחזרה). *לתשומת לבך, לא ניתן להתחייב שמדבקת הגוביינא תצורף לחבילה. במידה והמדבקה לא צורפה, ניתן ליצור עמנו קשנו ונעביר לך בשמחה את מדבקת הגוביינא להדפסה.*החבילה צריכה להיות ארוזה היטבובתוכה החשבונית,בכדי שנוכל לשייך את החבילה אלייך.*לאחר מכן יש לגשת לסניף הדואר הקרוב אליך ולבצע הפקדה של החבילה.*בסניף הדואר ימסרו מספר מעקב המתחיל בספרות RR - איתו ניתן להיות במעקב, במידה ותרצי תוכלי לעדכן אותנו במספר דרך המייל בשביל שנהיה במעקב.
-
-
-
תשומת לבכם כי עיכובים שמקורם בשירותי הדואר עשויים לעכב את קבלת המוצרים אצלינו ואת מועדי הטיפול. באופציה זאת אין קיזוז של 5% בשלב זה.
-
ישליצור איתנו עמנו קשרבבקשה ואנחנו נקים משלוח איסוף מכל כתובת שתבקשי.השליח ייצור עמך קשר ויתאם עמך לפני הגעתו, אופציה זאת היא בעלות של 20 ₪ אשר יקוזזו מסכום ההחזר (בעבור המשלוח החוזר).כמובן שבמקרה הנ״לאין קיזוזנוסף של 5% דמי ביטול.
-
-
ההחזר מבוצע בהתאם למדיניות הביטולים של האתר, אך ההחזר לא ניתן בסניף , אנחנו דואגים לכך מרחוק (במסגרת של מספר ימים לאחר ההפקדה)..*באופציה זאת אין קיזוז של 5%.