טופס בקשה לביטול עסקה

החזרות (בעבור החזר כספי)



בהתאם לחוק הגנת הצרכן ניתן להחזיר תוך 14 ימים מקבלת המשלוח.

*ההחזר הוא בהתאם לחוק הגנת הצרכן וניתן על פריטי הביגוד בלבד.
*ניתן לבצע החזרה אחת בלבד בכל הזמנה תחת המדיניות הזאת.
*הפריט חייב להיות עם הטיקט והתווית הפנימית, במידה והוסרו לא ניתן יהיה לקבל החזר.

1.החזרה באמצעות דואר ישראל:
*יש להדביק את מדבקת ההחזרה על גבי מדבקת המשלוח המקורית שעל החבילה.
כלומר שעל החבילה המוחזרת תהיה מדבקה אחת בלבד (מדבקת ההחזרה).

*לתשומת לבך, לא ניתן להתחייב שמדבקת הגוביינא תצורף לחבילה. במידה והמדבקה לא צורפה, ניתן ליצור עמנו קשר ואנו ננעביר לך בשמחה את שטר הגוביינא להדפסה.

*החבילה צריכה להיות ארוזה היטב ובתוכה החשבונית, בכדי שנוכל לשייך את החבילה אלייך.

*לאחר מכן יש לגשת לסניף הדואר הקרוב אליך ולבצע הפקדה של החבילה.

*בסניף הדואר ימסרו מספר מעקב המתחיל בספרות RR - איתו ניתן להיות במעקב,
במידה ותרצי תוכלי לעדכן אותנו במספר דרך המייל בשביל שנהיה במעקב.


*בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ניתן להפקיד את החבילה עד 14 ימים מקבלת המשלוח, מדובר בימים קלנדריים ולא ימי עסקים.

*לא ניתן יהיה לקבל החזר בגין חבילה שהופקדה לאחר 14 ימים מקבלת המשלוח.

*ברגע שהחבילה תגיע אלינו ותעבור בקרה על ידי צוות האתר, אנו נשלח מייל המעדכן על קבלת המוצרים ועל זיכוי אמצעי התשלום עמו רכשת. תשומת לבכם כי עיכובים שמקורם בשירותי הדואר עשויים לעכב את קבלת המוצרים אצלינו ואת מועדי הטיפול.

*באופציה זאת אין קיזוז של 5% בשלב זה.

2.החזרה באמצעות שליח:
יש ליצור איתנו עמנו קשר בבקשה ואנחנו נקים משלוח איסוף מכל כתובת שתבקשי.
השליח ייצור עמך קשר ויתאם עמך לפני הגעתו, אופציה זאת היא בעלות של 20 ₪ אשר יקוזזו מסכום ההחזר (בעבור המשלוח החוזר).
כמובן שבמקרה הנ״ל אין קיזוז נוסף של 5% דמי ביטול.

*לא ניתן להפקיד החזר בגין פריט / חבילה שלא שבה אלינו

3.הפקדה בסניף חיפה:
ההחזר מבוצע בהתאם למדיניות הביטולים של האתר,
אך ההחזר לא ניתן בסניף , אנחנו דואגים לכך מרחוק (במסגרת של מספר ימים לאחר ההפקדה)..

*באופציה זאת אין קיזוז של 5%.

***במקרה של רכישה עם קופון/הטבה, לא ניתן לקבל החזר על דמי הקופון,
אלא ההחזר הוא בהתאם למדיניות הביטולים של האתר וחוק הגנת הצרכן מהסכום ששולם בפועל בגין הפריטים המוחזרים.

****לאחר מימוש כרטיס גיפט קארד- באתר או בסניפי הרשת, אין אפשרות לבצע החזר/ביטול/זיכוי על הפריטים שנרכשו עם השובר, אלא החלפה בלבד.

*****חבילה שתשוב אלינו לאחר שלא נאספה מנקודת חלוקה ניתן יהיה לשלוח אותה מחדש או לזכות בגינה בקיזוז של 15 שח בגין המשלוחים.

בכל שאלה נשמח לסייע,
ניתן להשאיר פנייה ישירה כאן.
מייל: info@zsport.co.il.
וואטסאפ (הודעות בלבד): לתחילת צ׳אט עם נציג